Måndag 9/11

Igår var jag till ridhuset med Fanny först på morgonen och red sen åkte vi hem och lastade  på Bigge, longerade honom några varv i ridhuset först sen hoppade jag upp. Denna gången var han mycket lugnare, skrittade runt på honom i nästan en kvart =) Jag ville inte hoppa av, kändes så bra när han skötte sig.

I förmiddags va jag hos Therese en sväng, vi gick en skön och välbehövlig promenad :)
Sen har jag bara grejat här hemma och har nu precis kommit hem från Nuntorp med Bigge, har varit med och löshoppat honom, skötte sig ganska bra ville mer visa upp sig än att springa och hoppa :P

Imorgon kommer det ett par som ska köpa min maratonvagn, äntligen får jag sålt den =)
Så efter det kan jag beställa giggen till Bigge =)

Känns som jag börjar bli förkyld men jag ska nog sluta känna efter...


Snälla Therese som tog kort igår :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Så fin!! ha ha ja hoppa va ingen vidare kul...men att försöka se snygg ut de va roligare!! =)

2009-11-09 @ 19:52:30
URL: http://tillens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0