Onsdag 18/11

Usch va detta väder gör en trött! Regnet bara öser ner idag...

Lördagens förfest inför Nuntorps träffen va jättekul :O däremot var inte själva återträffen så kul som vi alla hade trott för de va typ bara att ta mat sen va de ingen underhållning eller nåt och de va ju bara vi på det "yngsta" bordet som drack dryck med alkoholinnehåll :)
Blev inte så sent, va hemma till 23 tror jag så jag va inte så trött på söndag ändå.

På söndag så kom mamma och plastis upp en sväng me sin nya husbil, jag fick städat lite senare åkte jag till ridhuset och red Fanny, hade ridhuset helt för mig själv :) hon gick jättebra den här gången.

I måndags var jag och Maria till Kungsör och hämtade giggen jag har köpt =)
Enkel väg så var det 30mil hemifrån mig så det tog en si så där 4timmar dit och några minuter till på hemvägen då vi stannade och åt och sen var det en sån fruktansvärd tät dimma mellan mariestad och grästorp så det gick inte så fort kan man säga...
Giggen e jättefin, syns knappt att den e använd så jag är nöjd med mitt köp =)
Ska bara hitta något bra skrymsle att ställa in den också, alla bodar e ju fulla här hemma så vet inte riktigt var jag ska ställa den.

Igår så fick jag inte gjort så mycket heller, tog mig sovmorgon efter jag hade släppt ut hästarna, sov visst till 10 :P Fick ridit ut Fanny en sväng och sen in och laga mat till en hungrig gubbe sen åkte jag med rebecka och kollade på Evelina som hopptränade Reveckas häst i Sjuntorp.
Så va hemma ganska sent igår, hästarna kom in vid 23, dock så tycker den ena hästen inte om att gå i den djupa leran som har blivit vid ingången så det tog en stund... e trött på regn och dessa leriga hagar :(

Idag har jag verkligen ingen lust med nåt, har tänkt att åka till ridhuset ikväll med Bigge så jag får longerat av honom lite energi och tänkte att jag ska sitta upp på han igen. :=)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fika låter trevligt :) vilken dag?

2009-11-19 @ 18:51:43
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Torsdag isf för då är Jamie på dagis. GÅr det bra om en kompis åker med?

2009-11-19 @ 20:43:30
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Ja vi kommer nog handla lite o hon skulle kolla lite på mobilt bredband också.

Ullared blir det den 30/11 :)

2009-11-20 @ 13:37:37
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0