Onsdag 4/11

Usch idag var det rena vinterkylan ute, blåste genom alla kläder man hade... brrr...
Imorse gick jag rundan som jag brukar med hunden fast jag hade med Bigge, han skötte sig ganska bra förutom när man ska gå förbi andra hästar för då ska han tvunget kaxa upp sig men sen blev han lugn igen...
Sen tog jag samma runda med Fanny, jag började frysa lite lätt så de va skönt att komma in igen, Therese kom och hämtade mig så åkte vi en sväng till Torp :) Handlade ett snyggt träns till Fanny :)Snällt att jag fick åka med ;)
När jag kom hem igen gick jag ut för att mocka hela stallet igen, ska bli så skönt från imorgon när Rebecka mockar sina boxar själv :P Å nu sitter jag här... pratade precis med Johan och han hade fått prylarna till bilen redan idag så han ska fixa det innan han kommer hem. Hoppas bilen fungerar felfritt sen! Vill ju inte ha en som man inte kan lita på, den har man alltid kunnat lita på i alla väder förut men den senaste veckan har jag inte gjort det...
Så jag tänker göra mig lite middag, och sen städa lite kanske...
Imorgon kommer hovslagaren och skor Fanny och på kvällen ska jag jobba... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0