Söndag 1/11

Redan november, tycker att tiden går lite för fort de e ju snart jul ju :)

Igår jobbade jag en sväng och va ute och red Fanny lite, Johan spikade lite på huset och sen fick han för sig att gräsmattan skulle krattas fri ifrån det tjocka lagret med löv (ungefär 5cm tjockt) han orkade kratta ihop två högar, och idag är lymmeln och jobbar.
Jag såg på vädret imorse att det skulle bli snö imorgon så jag fick så snällt sätta fart med att få bort alla löv... kom in nu och har krattat och kört bort löv i minst 4timmar, kollade aldrig på klockan när jag började men jag va ute i stallet 9 och började mocka så jag har hållt på ett tag.  Nu känner jag mig helt slut och vet inte riktigt hur jag ska få ork till att göra middag...
Orkar absolut inte göra nåt med hästarna idag, de får bli imorgon om det nu inte snöar en massa förstås...


Kommentarer
Postat av: Johnny Olsson

LÖV ???!!! Perfekt för gräsmattan och kommer det sedan SNÖ, ja då är ju problemet löst !!

2009-11-01 @ 19:39:42
Postat av: Therese

Va du är redig.....du kan få komma hit o fortsätta oxå!! =)

2009-11-01 @ 21:59:44
URL: http://tillens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0