Stolt matte!



Jag är glad och stolt över min lille häst som skötte sig utmärkt =)
Va ju som ni ser till ridhuset med Bigge idag och longerade han lite, sen hängde jag några varv runt när Rebecka ledde mig, sen kändes de så bra så jag kravlade mig upp och satte mig han tittade bara lite på mig sen gick vi och han va väldigt lugn för att vara första gången, så nu e jag sugen på att åka med han till ridhuset imorgon med och sitta igen :) Han va lite smal att sitta på om man jämför med Fanny :P
Åkte hemåt igen och vi tog en sväng med de andra hästarna här hemma sen ringde svärmor och bjöd på middag så fick lite bråttom dit, gott va de!
Grannen har fått en inhyrning i sitt stall ny, de kom 5hästar igår, 3minishettisar och 2 fjordingar så får hoppas att bigge stannar kvar i sin hage så han inte rymmer till dem...
Imorgon bitti har jag bestämt träff med Therese i ridhuset igen tar med mig Fanny då och eventuellt stoppar Rebecka med 3åringen också så hon får lite miljö träning...

Kommentarer
Postat av: Theresia Ljungdahl

Jätteroligt att du har kravlat dig upp på honom!!

Lycka till i fortsättningen!

2009-11-08 @ 12:45:19
URL: http://www.stuterieditions.se
Postat av: Johnny Olsson

2009-11-09 @ 18:58:24
Postat av: Johnny

Smal ?? Klart han é smal, det är ju ingen "riktig" häst...

2009-11-09 @ 19:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0