Tisdag 10/11

Äntligen har jag fått sålt min vagn! =) Det va en här och hämtade den förut, fick pengarna i handen =)
Så nu blir det till att beställa gigg :)
Kan bara inte bestämma vad jag vill ha för färg... får väl bestämma mig snart :P

Väntar på att den där a-kassan ska ringa, har fått papper från dem igen, samma papper jag redan har skickat in, så snart skiter jag i allt vad a-kassa heter, känns ju helt meningslöst att det ska va så svårt att få fastän man har betalat till dem i 7år! Jag blir så trött...

Försöker städa idag också men de går trögt...
Ska träna med Fanny på fredag på Rebeckas tid då hon har en spricka i armbågen efter avramlingen i söndags... så jag fick bli hennes reserv :) Ska bli kul att träna för Helen, tycker hon verkar så bra.

Lördag blir de 5årsjubileet på nuntorpskolan =) Inte ska jag va nykter i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Nä allt annat än nyktra ska vi va!!!! =)

2009-11-10 @ 14:13:00
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: Johnny Olsson

Svart, går till alla hästar även rutiga. Som Plastis så vill jag nog inte att ni åker till Nuntorp i helgen. Verkar ju gå hett till där...

2009-11-10 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0