Tisdag 24/11

Veckorna går väldigt fort, tyckte jag nyss bloggade men de e ju många dagar sen nu...

Har suttit på Bigge lite till i ridhuset och har då skrittat minst en kvart. Nu sist i lördags va de så skrittade jag 20minuter och sista 5 minutrarna utan ledare. Han lyssnar ganska bra på mig trots att andra hästar är inne i ridhuset :)

Fredags kvällen blev de kalas för Johans brorsdotter, lördag var det personalfest på Västergården, mycket trevligt med god mat, dessvärre fick jag köra eftersom den som lovat köra ångrade sig en timme innan vi skulle åka... suck... men jag hade rätt kul ändå åt alla som var lite runda under fötterna :)
Vi åkte hem ganska tidigt, så jag va inte så trött på söndagen men försökte ändå sove eftersom jag skulle jobba natten till måndag... åkte ner tidigare till mamma då jag lovat att klippa en häst i kode...
Sov tre timmar igår innan jag åkte hemåt igen, gjorde stallet sen var det mörkt och då va jag ute och red en sväng med pannlampa och reflexer...
Va väldigt trött på kvällen sen så det blev sängläge tidigt igår... somnade framför tv:n...

Har tömkört Bigge idag, gick ända in tills vägen tar slut och vände, gick väldigt bra faktiskt han har väldigt bra framåtbjudning i alla fall :)
Ska snart ut och rida en sväng, sen ska jag och Rebecka åka på en föreläsning på Ale jennylunds RK om hur man håller hästen skadefri. Det är Anna Rudbeck-Danielsson som håller den föreläsningen så lär inte vara hemma förrän sent ikväll... *gäsp*

Har fått städat lite på logen idag så körde jag in giggen där, så nu slipper den bli blöt =)

Imorgon ska jag åka med Rebecka till Skara Djursjukhus med stoet hon har här hemma, ska kolla hennes ögon som inte ser så bra ut just nu...

Kommentarer
Postat av: Johnny Olsson

Mam blev VÄLDIGT besviken att inte hon fick åka med och lyssna på ANNA. Så nu får JAG hålla i en kurs i garaget, att städa ett garage efter det att några damer har varit där och rört omkring...

2009-11-25 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0