Fredag 30/10

Onsdagen va jag med Therese till Gränna och lämnade en ponny, innan vi åkte hemåt stannade vi å köpte polkagrisar så klart, kan ju inte ha varit i Gränna utan att ha köpt minst en polkagris :P

Jobbade natten till torsdag och tills idag, så e lite seg i skallen nu, och så ska jag jobba några timmar imorgon också.
Rebecka lånade Fanny till dressyrträning idag för helen Djupfeldt, jag blev lite förvånad över min häst då hon skötte sig jättebra, bråkade inte med munnen nån gång och såg riktigt fin ut i formen när de slutade, Helen tyckte att jag skulle fortsätta träna med henne då hon verkade gilla henne trots att hon e nordsvensk brukshäst :) Så nu blir jag äna sugen till att börja träna, dags att skaffa ridhuskort på Nuntorp så jag kommer igång lite, bara att jag får låna nån transport då min inte e så fräsch längre...
Så när vi kom hem igen så hjälpte Rebecka mig med lilleman, eller ja snarare bara gick med då vi inte behöver ha en säkerhetslina längre när jag tömkör, han traskar på riktigt bra själv och lyssnar när jag ber honom att stanna. Så nästa vecka tänker jag försöka börja med linor så vi kommer nån vart med inkörningen.
E så sugen på att komma igång med hans träning och nu blev jag ju ännu mer sugen med Fanny...

Johan jobbar ikväll och ska väl förmodligen göra det imorgon med, så jag får ligga i soffan och zappa på tv:n själv...

Kommentarer
Postat av: Johnny Olsson

Polkagrisar, mmmm vilka smaker skall du bjuda på ??

2009-10-30 @ 19:37:29
Postat av: Anna-Carin

Jag har fått inbjudan men vet inte om jag hinner komma ner, ska på hundsjukvårdsutbildning hela lördagen och det tar ju ett par timmar från Karlstad till Brålanda så vi får se! Hade ju varit kul att träffas!

2009-10-31 @ 09:59:21
URL: http://www.lillaliam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0