Lördag 24/10

Ja då ska man jobba ikväll då, de ringde i förmiddags och ändrade mina tider då den andra vikarien va sjuk, så nu ska jag börja kvart i 3 och jobba till kvart över nio. Och imorgon blir det ett långpass på 12timmar :)
Har tömkört Bigge tre dagar i rad nu varav de två sista dagarna utan säkerhetslina, Rebecka har bara gått bredvid mig så han har skött sig själv där framme, han e jätteduktig men lite otålig när man måste stå still men annars väldigt lyhörd, han fick trava lite också och det gick bra det med :) Duktiga killen! Kanske blir en bra körhäst av honom i alla fall :P Ska fortsätta med tömkörningen intensivt så får jag se om de e några fler som kan hjälpa till när de e dags för skaklarna. Han accepterar saker väldigt fort så jag tror de ska gå bra. Litar lite mer på honom nu än för ett tag sedan för då kändes han hopplös!
Det blev en mysfredag i soffan igår kväll med Johan och lite snacks...
Ne får ta och göra mig i ordning för jobbet...

Kommentarer
Postat av: Johnny Olsson

Bigge the horse, är såååååå snäll. Annars får du väl skicka honom på träningsläger till hans polare i Åregren..

2009-10-25 @ 18:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0