Lördag 3/10

Idag är det verkligen höstrusk ute! Regnar och blåser... typiskt att jag skulle bada Bigge just idag... men det fick gå, fick kopplat på slangen inne i duschen så han fick i alla fall varmvatten, men stackarn frös ändå.
Han står inne nu med täcke så han ska torka, fick ta in Fanny också så han slapp stå ensam, inte kul väder ändå!
Så nu ska svans och resten borstas igenom ikväll när han har torkat, packa transporten (ska låna Rebeckas), och göra lite matsäck... shit nu e jag äna nervös!
Bara jag hittar dit så är det väl inga problem sen, känner mig inte riktigt hemma i utställningsvärlden än bara men det ska väl lösa sig :)


I torsdags tog jag med Fanny ner till mamma då vetrinären skulle komma dit och vaccinera, hon fick kolla Fanny i munnen också för hon e så besvärlig när man rider, hon tar bettet och drar bara, liksom man känner sig som en flugskit när man har noll kontroll. Men hon hade inga problem med tänderna eller så så det va ju bra att veta det, men hur ska man hitta nåt bett som fungerar utan att man drar armarna av sig och när man har provat hur många olika sorters bett redan???
Sedan tog vi bort mammas hund Fanny också, hon var gammal och gick inte så bra längre så hon fick somna in, det är väldigt tomt utan henne :( *vila i frid*

Ne om man ska göra nåt eller om man ska lägga sig i soffan kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0