Tisdag 27/10

Ja mörkare tider är det verkligen, tråkigt att det e mörkt vid 5 på eftermiddagen... usch! Längtar till våren när det börjar bli ljusare... synd bara att mörkret precis har börjat...

Jobbade hela söndagen, igår va jag ute och gick med Bigge på grusvägen, hade lite bilterapi, gick ganska bra faktiskt... Red Fanny en sväng också sen duschade jag och åkte och hälsa på Maria en sväng, skulle hämta min tömkörningsgjord med tillhörande tömmar där, vi fikade lite sen åkte jag hemåt. Fick hoppa in och hämta Johan hos hans bror på vägen, fick dock lite problem, bilen gick inte att starta igen! *morr*
Efter ungefär 45minuter så fick Johan igång den trött och hungrig va jag raka spåret hem och göra lite käk.

Väntar på att en kille ska höra av sig om min maratonvagn, han va väldigt intresserad av att köpa den *hoppas*
Skulle vara skönt att få sålt den och samtidigt kan jag beställa den gigg jag så gärna vill ha :P
Måste få beställt selen till honom också men får vänta tills jag får mina skattepengar i december... eller novemberlönen kanske, den borde bli ganska bra så som jag har jobbat i oktober.
Behöver åka till Ullared en sväng också, men de får nog bli efter nästa lön.

Imorgon ska jag åka med Therese och lämna en ponny hon har haft på foder, vi ska till Gränna (tror jag det va) så det tar nog hela dan, kul med lite utflykt =)

Kommentarer
Postat av: Johnny Olsson

VÅREN !!??? Sluta NU.. Vi har ju hela den härliga hösten och fram för allt VINTERN framför oss..

Gööötttt

Plastis

2009-10-27 @ 19:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0