Äntligen hemma =)

Fast så ska man kanske inte säga, det har varit skönt med semester i solen och värmen, men desto skönare att komma hem till sin egna säng och maten man är van vid.
Resan har varit bra, fast när vi skulle flyga dit så var jag mer nervös än vad Johan va :P Men det gick bra.
Vi hade ett fint hotell, vi fick rum bättre än vad jag hade förväntat mig i alla fall, med havsutsikt =) Hotellet låg bara 50meter ifrån stranden, lite längre in till själva centrum men det gjorde ingenting.
Fick badat i Svarta Havet, och så låg vi oftast och solade vid hotellets pool, för nere på stranden ska de ha betalt för allt... Dessvärre hade jag problem med magen större delen av semestern, tålde nog inte deras feta mat... mådde jättedåligt två nätter då jag bara låg och skaka och hade kramp i magen men som tur var gick det över fast man kände sig uppblåst i magen... nästa gång jag åker någonstans så ska jag nog ha med samarin eller nåt annat.
Hotell frukosten var väl inte direkt vad man trodde en hotellfrukost va, inte mycket jag vågade äta i alla fall, höll mig till torrt bröd och pannkakor.

Vi kom hem natten till onsdag, Johan va hemma från jobbet igår med, han grejade lite här hemma sedan åkte han med mig till mamma för att hämta hunden och Bigge. Som han beter sig nu så e jag rätt sugen på att kastrera honom... får ge honom några veckor, blir han inte lugnare så ryker nog kulorna... inte lätt när han blir så hormonstinn när det är tre brudar här hemma :P











Kommentarer
Postat av: Therese

Va gott de låter som ni haft!!!

2009-09-17 @ 17:04:37
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Härliga bilder!

tråkigt med magen men blir ju lätt så när man utsätts för främmande bakterier. krama!

2009-09-17 @ 22:47:36
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Anna-Carin

Så gött ni ser ut att ha haft det! :D väldans snygg bikini också du, undra vart du hittade den? ;D

2009-09-18 @ 11:42:08
URL: http://www.lillaliam.se
Postat av: Johnny Olsson

Den bilden under paraply drinken är bra på dig och Johan..

2009-09-18 @ 20:52:59
Postat av: Johnny Olsson

Det blev fel, dom ändrar ju bilder hela tiden...

2009-09-18 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0