Måndag 21/9

Ännu en dag arbetslös... jag får bara mer och mer ångest över att inte ha ett fast jobb... känns inte bra!
Va på arbetsförmedlingen och träffade en handläggare i fredags, och hon var inte särskilt munter om jobb precis... i bara vänersborgs kommun är det 80arbetslösa undersköterskor, och fler kommer det bli, så risken är väl ganska liten att man får jobb inom kommunen *suck*  har ju jobbat extra i stenungsund och får nog fortsätta med det, i alla fall nätterna, fick väldigt gärna komma in i hemtjänsten också men känner att jag inte riktigt vill vara hemifrån så mycket, det är ju jag som sköter hästarna här hemma och då går det inte riktigt att vara hemifrån, har ju tagit hem Bigge för att jag ska få kört in honom i höst och sedan rida in honom så det går ju inte vara borta så mycket då, då känns det som att jag lika gärna kan va hemma med a-kassa... det är ju inte gratis att åka till stenungsund att jobba heller, bensinen är dyr!
Nej nu får jag sluta att vara så negativ men just nu är det inte mycket som känns bra :(

Idag känner jag mig i alla fall duktig, har precis varit ute och gått med hunden i 2timmar =)
Ska in till stan en sväng senare i eftermiddag sen blir det till att åka hem och rida.

Om man ska ta och leta lite jobb kanske... hörs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0