Tisdag 29/9

Svisch så har en vecka till gått och man är snart inne i en ny månad... gillar inte att det går mot kallare tider!
Skulle hellre önska att det var sommar året om =)
Förra veckan gick fort ju, på onsdagen när jag va ute och red så tappade Fanny en baksko, fast jag hittade den aldrig igen, så Uffe va här på fredagen och slog på en ny.
Jobbade fredag kväll, fick hoppa in akut på lördag och så jobbade jag hela söndagen, gott med lite extra.
Så igår måndag åkte jag och handlade mat, då det fullständigt ekade i kyl och frys, hade inte ens till att äta frukost igår... men nu är det fullt igen.
Fick dessutom handlat mat till Bigge då det verkar som han behöver extra protein då hans bakben har börjat "haka" upp sig igen. Så jag fick köpt Krafft groov och lusernpellets så nu ska vi nog få ordning på det hoppas jag.
Jag börjar bli nervös också! Söndag ska jag ju iväg med Bigge på en unghästutställning i Axvall, och jag är lite stressad över allt som jag måste förbereda, rycka manen och bada honom. Hoppas jag får någon som åker med mig, hade ju varit kul att få kort på honom när vi är där.
Onsdag ska jag till arbetsförmedlingen och träffa en jobbcoach och efter det ska jag besikta bilen och transporten igen, hoppas de går igenom nu så jag inte behöver besikta en gång till det blir dyrt!
Torsdag ska jag till mamma och ta med mig Fanny då vetrinären kommer dit och ska vaccinera och förhoppningsvis kolla tänderna på Fanny då hon e helt knäpp när man rider man har noll kontroll! :(
Sen ska vi också ta bort mammas hund fanny hon är väldigt skruttig nu, så det blir ingen rolig torsdag...

Kommentarer
Postat av: cissi

Å va tråkigt att hon ska avlivas, men hon e väl ganska gammal eller???

Alltid jobbigt när man tar bor dom.



Hade gärna åkt med på söndag, tyvärr ska vi bort... :S Men annars hade ja velat de.



Vi får ses snart... Kraam

2009-09-29 @ 11:06:49
URL: http://ccissi.blogg.se/
Postat av: Johnny Olsson

JULA ligger väl i närheten av Axvalla ?? Så det verkar som om husbilen skall dit i helgen och då kanske vi kan hjälpa till, mer info från Mam kommer inom kort...

2009-09-29 @ 17:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0