Fredag 16/4

Inte så kul när gubben ringer och säger att jag ska jobba imorgon :( när man ha tänkt att ha en hel helg lediga ihop och förhoppningsvis börja med altanen... men icke!
Dagarna går så fort, nu e de helg de tycker jag e skitgött och så e jag ju ledig denna helgen med, lite kämpigt att jobba varannan helg men det går!
Hela veckan har varit full med jobb, och motionering av hästarna med varierad träning så som ridning, tömlongering och löshoppning och ikväll ska jag på dressyrträning med Bigge igen =)
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på imorgon när jag blir själv hela dagen men de löser sig väl då...
Annars så tycker jag det är jättekul med jobbet, lite jobbigt ibland men de e det ju vart man än jobbar...

Ne ska göra lite middag innan jag ska ut i stallet... och sen åka till träningen... ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0