Fredag 23/4

Igår ägnade jag förmiddagen åt att städa, sen åkte jag till stan en sväng för att fika med Emma och sötaste Miri =) sen drog jag vidare till Överby en sväng och sen hem och motionera hästarna. Tömkörde Bigge en stund och denna gång var han ganska så lugn stressade inte upp sig. Så när jag kom till däckdrag träningen så fick faktiskt Bigge dra däcket :) Jag såg bara till så det inte kom på bakbenet för då tror jag han skulle få ryck :P han tog det hela med ro och stressade inte upp sig nånting igår så det går framåt i alla fall =) Nu är det bara linträning innan jag kan sätta ihop linor och däcket bakom så han får jobba :P

Fanny åkte jag till paddocken med igår och tömkörde, förstår inte vart hon får all energi ifrån hon bara springer och springer och skiter i att jag ber henne att lugna ner sig :( så hon fick baske mig springa tills hon blev trött och lite till :P

Har gjort klart stallet för idag, ska käka lite frukost och sen greja med Bigge, Fanny får nog vara idag då det regnar ute, e inte så sugen på att rida då... sen så börjar  jag jobbet kl.14 och jobbar hela helgen hoppas det blir lite goare väder så man kan greja med altanen, Johan ska jobba på västergården medans jag jobbar så e han hemma när jag e hemma =) så hoppas de kan hända nåt här hemma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0