Lördag 10/4

Igår var jag inte så flitig hade inte direkt någon ork, fick städat inne i alla fall sen gick jag ut och satte mig i solen och njöt, Rebecka va här på en fika med och hovslagaren va här på morgonen...
Sen när Johan kom hem va jag vrålhungrig hade verkligen ingen lust att laga mat så det blev pizza... sen åkte jag till paddocken med Fanny, red henne en bra stund, sen va jag trött i armarna :P
Idag har jag varit i paddocken och ridit både Bigge och Fanny så nu e de trötta båda två :)
Snart ska jag åka till jobbet, jobbar ikväll och dagen imorgon...






han blev lite trött efter ridpasset idag :P




johan har påbörjat arbetet för altanen :)


våra nyslimmade äppelträn...


Äntligen VÅR för nu e sädesärlan här =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fina dem är! och fint ni bor, får ta o komma mig iväg o hälsa på dig snart!

2010-04-12 @ 21:45:36
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0