Söndag 18/4

Ja då var denna veckan slut med... hmm...

Johan är iväg och jobbar igen vet inte när han tänker komma hem... imorse så skulle han hjälpa mig lite med Bigge men det blev nästan katastrof!
Jag är lite väl optimistisk eftersom jag e van med coolare hästar *hmm* Så när jag satte på linorna på Bigge så fick han panik när det började låta bakom han... jag tappade tömmarna och som tur var hade jag satt på repgrimman som Johan höll med det långa grimskaftet Bigge sprang runt och sparkade bra länge innan ena sidan släppte och Johan fick lugnat ner han så jag kunde ta av det igen... sen hade jag terapiträning med honom i nästan en timme... i början kunde jag inte ens tömköra men det gick till slut när han lugnade ner sig... så nu blir det skrammel och miljöträning varje dag framöver så jag kan börja dra däck med honom...
Som sagt jag har insett att jag e för optimistisk alldeles för ofta...

Idag har jag inte fått gjort så mycket mer, jo nyss blev jag färdig med en köttfärspaj och en ris och skinklåda som nu har blivit 9 matlådor så nu e frysen full kan man säga =)

Funderar på om jag ska orka med och rida Fanny en sväng och kanske gå skrammelträning med Bigge en stund till ikväll.
Imorgon är det jobb på kvällen sen e jag ledig tis, ons och tor :)

Kommentarer
Postat av: Johnny

Ny snitsig layout, man blir imponerad...

2010-04-20 @ 11:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0