Tisdag...

Å jag e helt slut! Vaknade vid 4 imorse och kunde inte somna om då jag visste att jag snart skulle upp... iväg till jobbet, jobbat 7-16 tog mig sedan en promenad hem då Johan hade min bil och lämnade mig imorse och han skulle jobba över... promenaden tog 50minuter ungefär, va riktigt gött och svettigt :P
Så nu e jag jättetrött, orkar inte göra nåt med hästarna idag, de får bli imorgon.
Har nog grubblat klart hur jag ska göra med Bigge, de blir nog att jag lämnar honom till någon som kan köra in, ska försöka få tag på nån imorgon, kosta va de kosta vill, nu vill jag ha honom inkörd! Jag känner att jag inte vet hur jag ska göra för att lyckas då han beter sig som han gör så det e lika bra...

Såg ett domherrepar här hemma förut, har jag inte sett på hela vintern.... de är fina...

Någon dag denna veckan ska jag åka till Therese och kolla på kattungarna, ska ju ha en utav dem, lyckades övertala Johan denna gången =)

Imorgon och torsdag jobbar jag kvällen, på fredag dag, sen är det dressyrträning, då blir det Fanny som får slita tror jag :P
Lördag och söndag är det ju tömkörningskurs för Anders Eriksson och på söndagen ska jag ha med Bigge på ett pass, sen blir det nog till att kika lite på de andra :) Hoppas man får nåt bra tips med Bigge hur man ska få honom till arbete och stärka hans sidor...

Ne får la ta och se om gubben har harvat klart här ute nån gång...

Kommentarer
Postat av: cissi

Jasså de blev en liten pissunge. Vi får nog oxå kattungar, fast om drygt 1månad tror jag... Hör du någon som vill ha så har jag... :)

2010-04-28 @ 15:48:24
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0