Torsdag 8/4

Ja då har snart denna veckan gått också... igår red jag Bigge i paddocken, han gjorde jättefina galoppfattningar och orkade hålla igång den i åtminstone 2 varv =) duktig pålle!
När jag hade ridit klart var jag helt slut i armarna, inte för att jag har dragkamp med killen utan för att han e ju inte så stark i sina sidor än så han hänger sig ju och jag har fortfarande ont i armarna idag :(
Igår körde jag lille Nelson till Ödsmål, idag borde hans sällskapshäst ha kommit ifrån Holland, en väldigt vacker frieser, fick se honom på film igår och WOW säger jag bara!

Idag är jag skittrött! Orkade knappt få upp ögonen idag men tvingade mig ur sängen och ut och göra stallet, in och åt lite fruksot och sen åkte jag med Bigge till paddocken och löshoppade. Han hade lite egen fart idag man behövde inte mana på honom hela tiden i alla fall och idag hoppade han 90cm =)
Måste komma ihåg att ta med kameran nästa gång jag e verkligen superdålig på att använda den!
Ikväll ska jag jobba, och imorgon e jag ledig igen, då tror jag att Daniel kommer och skor hästarna sen ska de motioneras :P

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Ja det får ni göra! :D

2010-04-08 @ 22:30:05
URL: http://www.lillaliam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0