Äntligen löning!

Då var dagen för löning här... och jag har varit och storhandlat mat, det var VÄLDIGT tomt här hemma så det blev en dyr historia idag men då är allt fullt här hemma med, behöver nog bara köpa färskvaror sen resten av veckorna... typ mjölk, frukt, grönsaker osv...
Fick köpt mig ett par nya gummistövlar på Maxi med bara 299kr, väldigt bra också. Så nu slipper jag gå blöt om fötterna ute hos hästarna :P

Svängde även in på granngården, köpte saltstenar till boxarna, b-vitaminer och två hinkar till shettisarna som de ska få godiset i och isolatorer till nya hagen... så nu kan jag nog inte handla så mycket mer denna månad för då har jag inte ett öre kvar :P
Tankade ju bilen med...
Just nu står det en fiskgratäng från findus som bara kostade 15kr i ugnen, sen ska jag inte göra så mycket innan det är dags att åka till jobbet...

Igår red jag Bigge, han fick jobba på bra, fick honom i väldigt fin form i alla gångarter även galoppen denna gång... så han blev väldigt trött och jag med, så idag har jag träningsvärk, har ju inte ridit sen i mitten på juni :P
Idag får han vila, han ska få sig ett pass imorgon med med tillhörande miljöträning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0