Fredag...

Vet inte men det känns som att jagv fortfarande lever i nåt slags lyckorus :) Trots att jag bävar för att behöva åka till Vargön och jobba och dessutom lära sig en helt ny ort nu när man ska jobba där... hoppas det ska gå bra...

Idag har Malin varit med och ridit Bigge i paddocken, det var lite kul att se nån annan rida honom då det endast e jag som ridit honom förut. Det gick superbra och jag tror att Malin blev väldigt förtjust i honom! Hon kommer på söndag igen och rider lite.
Har fått kört ponnysarna med, nu ska jag ringa min nya chef och prata lite sen gå en runda med hunden och sen äta något och sedan åka till jobbet. Känns att jag inte varit ledig på några helger nu, liksom tredje helgen i rad jag jobbar...

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0