Måndag 2/8

Oj redan augusti... veckor går verkligen fort...
Har jobbat i helgen, i lördags kväll kom Alexandra och Tobias hit och grillade lite med oss, mycket trevligt var det.
Idag har jag gått en promenad med hundarna, ja just nu har vi två vi är hundvakt åt Rocky... när man går med honom är det snarare han som e ute och promenerar med mig... har rätt ont i händerna men de går väl över...
Sen så har jag kört Selma och Nelson sprungit bakom vagnen... sen klippte jag gräset, får ju passa på innan de regnar för annars blir de ju så långt till nästa gång... sen gick jag in och gjorde lite mat och nu sitter jag här...
Ska jobba resten av veckan, sen e jag långledig i 5dagar =D Skulle varit och hälsat på Frida idag men hon har blivit sjuk så vi får ta de nästa vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0