Söndag 22/8

Snart en vecka till gått, veckan har varit späckad med jobb och motionering av hästar...

Så himla skönt med en ledig helg, har ju jobbat tre helger på raken nu och äntligen kan man ha en ledig helg med sin gubbe! =) Fredags kväll jobbade han så jag låg framför tv:n sen somnade jag ganska snart... lördag skulle Johan haft tröskjour men inte då regnet bara öste ner! Så på e.m fick han åka till grunsbo och hjälpa dem att täcka ensilaget sen hade vi en hemma-myskväll framför tv:n med några goda cider och bra filmer :)
Somnade dock tidigt igår vet inte om det var vädret som gjorde att man var så trött?

Idag har jag kört ponnysarna, vart och lämnat kaffe till Johan för idag kör han traktor igen, vart inne i frändefors och handlat mjölk och bregott... önskar att lönen kunde komma nu så man kunde storhandla men den kommer ju inte förräns på fredag :/

Nu har jag precis klippt klart gräset och väntar på en tjej som ska ringa för hon ska komma och kolla på Bigge i e.m...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0