Torsdag 5/8

Jobbat hela dagen... jag och en som heter Erika hade hand om matlådekörningen idag som vi har varje torsdag på jobbet... de gick alldeles utmärkt men kan inte förstå varför kommunen skaffar såna skitbilar till att ha som kylbil, de funkar ju knappt alls! Vid sista stället var det 15grader inne i kylet... och man får ha max6... och dett ahar hänt flera gånger att kylet inte funkar som det ska men vi kan ju inte göra nåt åt de... hoppas kommungubbarna kommer på de snart för det funkar ju inte om vi nu måste följa den där livsmedelslagen...

Just nu mullrar det och regnar lite... väntar en stund med att å ut tror jag.
Idag är våran nya bil inne på service i trollhättan, vi ska hämta den imorgon då den ej blev klar idag...
Ska försöka hitta på någon middag med men de e ju så tråkigt... :(
Imorgon jobbar jag till två sen ska jag åka och hämta Bigge =) nu ska han få komma hem och jobba lite :D nu e de slut på hans sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0