Yes!!!!

Veckan har varit full med jobb och nu har jag varit ledig måndag tisdag och onsdag, riktigt skönt synd bara att det varit sånt skitväder men det får gå...
I fredags kväll tog jag som sagt hem Bigge, han var inte svårövertalad alls till att åka med hem, trodde han skulle vara mer svårlastad när han varit ifrån detta i så många veckor men inte då, han gick i stort sett rakt på. Han stod still hela resan hem med och käkade på det goda höet :)
Jobbade extra denna helg, så fick inte gjort så mycket annat kändes det som...
Åkte till paddocken med Bigge igår,longerade bara för att kolla av läget och han lyssnade verkligen jättebra =) Trodde att han skulle glömt under sitt sommarlov men de hade han inte ska se om jag kommer upp på han imorgon för på fredag kommer en tjej som heter malin som vill hjälpa mig och rida honom lite.
Ska väl åka en sväng till paddocken idag med om jag ska löshoppa eller nåt har inte bestämt mig...

I måndags var jag till Ed och hälsade på frida och lille Adam... inte alls söt :D Blir sugen på bebis kan man säga!
Igår var Daniel här och verkade mina hästar och sen fick jag ett roligt samtal :)
Idag så har jag nämligen varit och träffat chefen på Hemvården i Vargön, jag ska nämligen få ett vikariat där när mitt e slut i Frändefors då min nuvarande chef tyvärr inte har någon plats till mig framöver annars hade hon gärna haft mig kvar sa hon... så efter sista augusti börjar jag i vargön. Va sömnlös jag kommer vara... rätt många fler att hålla reda på! Man jobbar 11personal på dagen och 6stycken på kvällen... Här i frändefors är vi som högst 4 på dagen och endast två på kvällen... ett antal fler vårdtagare med andra ord... en si så där 75st hade dom.
De ska väl gå bra men det värsta är väl att hitta till alla i en ort man inte känner till alls...
Det löser sig väl alltid... hoppas jag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får köpa dig en GPS...

2010-08-11 @ 18:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0