14/12

Va fort tiden går då... lucia redan avklarad och om 1½vecka e det julafton...
Förra tisdagen va jag och Alexandra till IKEA, mycket trevligt och fick handlat lite, va förvånad att de blev så billigt för mig då jag alltid brukar plocka på mig för mycket men denna gång så höll jag shoppingfingrarna i styr så det blev en billig resa :)
I onsdags så va det en värderingsman från banken här och kolla våran gård för lånen, sen på eftermiddagen var vi till banken och blev markägare till dryga 5hektar till :) Gott att det e avklarat så nu kan vi göra va vi vill på marken bakom lagårn =)
På torsdagen va jag på demensutbildning efter jobbet, mycket trevligt och god fika där. Hoppas det blir fler tillfällen till våren.
I helgen har jag inte fått gjort nåt känns det som, i söndags kom min käre lillebror upp med tåget, han hjälpte mig lite med datorn å så... efter lite middag så åkte han hemåt igen då han hade en massa att plugga.
En tjej som heter Josefin har idag hjälpt mig med stallet och pysslat om alla hästarna, jättesnällt. Imorgon om det e ljust när hon åker med hem så ska hon rida Bigge gott att han får motion i alla fall :)
Igår var det en kvinna här som provred Bigge, hon va väldigt sugen tror jag då hon sa direkt när hon såg honom att denna hästen tilltalar mig direkt då hon hade tittat på fler hästar förr veckan som hon inte riktigt va sugen på.
Så hon ska ge mig besked om Bigge på fredag, så håll tummarna ;)
Ne nu ska jag nog lägga mig i soffan efter en heldag på jobbet, lite trött e jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0