Måndag 27/12

Julen har varit bra, dock så blev jag inbeoradrad till jobbet igår då de inte fick in vikarier, fick ställa upp extra idag med, så nu e jag ledig på torsdag sen e jag inte ledig förrän på onsdag och då ska jag ta mig till Skara Hästklinik med Bigge, då är det dags för veterinärbesiktning och röntgen, då Cecilia vill köpa honom om han går igenom detta =) Håll tummarna för att det går bra så hon köper honom ;)

Får ta mig i kragen nu och börja städa då det ser ut som sjutton, två dagar sen jag städade men nu ser det ut som *** då Ina fäller som jag vet inte vad, granen lika så... usch tycker det är så trist å städa för att det är ogjort om en stund men måste ändå...

Önskar er en God Fortsättning fram till det nya året ;)

Kommentarer
Postat av: Anna Spencer

Hej!

Hur gick det med Bigge? Vad är det för typ av häst?

Mvh Anna

2011-01-10 @ 09:19:37
URL: http://annaspencer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0