Äntligen hemma...

Ja jag har lyckats ta mig fram och tillbaka till Skara idag med Bigge skrutten i halkan, det har varit svin halt!

Vi lämnade Bigge på djursjukhuset ( jag och mamsen) strax efter 10, de skulle inte operera honom förrän vid halv 1, vi åkte en sväng till Jula huset och gick i hästaffären, mycket fina prylar där men dyra, köpte bara några tuggben till Ina som också fick åka med idag. Sen gick vi vidare in på jula shoppade ett nytt strykjärn, sen va vi till mcdonald1s coh överskottsbolaget. Vi va tillbaka på djursjukhuset vid 1 vid halv två kommer Bigge ut liggandes upp och ner i en matta nedsövd de la han inne i uppvaknings rummet som är väl madrasserat, där låg han i 2½ timme innan han fick komma till en box och då va han ganska stadig på benen. Vi kom därifrån halv 5 och va hemma här igen halv7... Bigge va fortfarande trött och de e jag med....

Så nu blir det soffan och tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0