Ensam...

Ja då har Johan åkt, han kommer inte hem förrän på lördag...

Undrar vad man ska hitta på hela veckan tro? Imorgon ska jag jobba lite i alla fall annars har jag inget på g...

Efter jobbet imorgon får jag nog åka till Vänersborg i alla fall och ta ut lite pengar och gå till arbetsförmedlingen och få en underskrift sen har jag inget mer med dem att göra :P, sen åka till överby en sväng kanske och handla mat till Bigge på granngården... å gå i lite affärer.

Ska väl försöka åka till ridhuset med Fanny på onsdag i alla fall, nu har jag dratt på de för länge. :P

Igår skottade Johan av alla våra tak så att inget ska rasa in, de hade ju inte varit kul, så nu känns de lite säkrare när han gjort de :)

Ne får väl försöka hitta på nåt :P

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du kan alltid komma hit o hälsa på imorn om du vill.

2010-02-07 @ 18:12:45
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0