Fredag 19/2

Ska denna vinter aldrig ta slut????
Snödrivor i massor och vägarna blåser igen på bara en liten stund... tröttsamt värre, och jag ser ju inte fram emot att ta mig hem från jobbet imorgon bitti för det vet jag inte går, kanske e lika bra att sova på jobbet hela dagen imorgon?
Johan ska nog köra snö åt Rickard hela helgen med så jag lär ju inte få hjälp av honom att ta mig hem och till jobbet imorgon kväll igen...

Dressyrträningen för Helen i Åsaka blev inställd idag då han var insnöad, undrar om de blir nåt på Nuntorp för henne i helgen då? Jag har en tid för att träna för henne på söndag, vi får väl se om de blir något alls.

Mitt kylskåp e typ tomt då jag hade tänkt att åka och handla efter jobbet igår men de blev inte så jag fick ta mig hem istället innan vägen var tät, hade inte velat köra på 45:an heller nu... så handling och påfyllning av kylskåp får vänta till början på veckan...

Undrar vad man ska hitta på idag? Måste vila mig sen så jag orkar med helgens nattarbete.

Kommentarer
Postat av: Frida

ja, nu får de vara slut med vintern!! nu e de inte roligt längre.. hela denna helgen verkar ju gå åt skogen... verkar just nu som jag varken kommer iväg på sminkparty eller hopptävling... =(

2010-02-19 @ 11:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0