Har tråkigt...

Men känner ändå att jag gjort lite nytta idag, jobbade mellan halv9 och halv ett sen åkte jag till stan och överby och handlade mineraler och groov till bigge och solrosfrön till små pippifåglarna för de va slut här hemma...
Sen kom jag hem gick ut och red Fanny en sväng, sedan gick jag med Bigge typ i 20 minuter sen tog jag på mig reflexer och tog mig en promenad med hunden, gu va skönt de va.
Och Johan ringde förut och sa att allt gått bra och att de va på plats i england fast han va väldigt trött, de skulle ut på nån pub och äta när han ringde vid 7... saknar honom redan... :( Hur ska jag klara mig tills på lördag?

Imorgon kväll ska jag på vägföreningsmöte då jag är sekreterare där... dags att planera in ett årsmöte skulle jag tro och sedan utdebitera för all snöröjning... spännande...

Måste åka till ridhuset på onsdag kväll... vet inte varför jag drar mig för detta men antagligen för att de inte e så kul att köra med hästtransporten när de e halt men de ska väl gå om jag tar de lugnt...

Ne får väl sätta mig i soffan och glo på dumburken en stund till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0