Måndag 1/2

Ny månad... ny vecka... veckorna går ganska fort ändå, då kanske de blir vår snart?

Är väldigt trött i kroppen idag efter helgens långa arbetspass... har gjort klart stallet och nu har jag dessutom plockat undan och dammsugit här inne så nu e jag nöjd... ska bara försöka motionera båda hästarna idag, Bigge behöver definitivt röra på sig idag nu när jag ska åka till Skara och kastrera honom imorgon... och Fanny måste jag få ridit med då jag har dressyrträning med henne på fredag.

Har idag gått ur arbetsförmedlingen så nu kommer jag varken få a-kassa eller aktivitetsstöd, så hoppas att de ringer in mig mycket till jobbet så jag får lite pengar... annars vet jag inte hur det ska gå med allt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj!!



Gått ur arbetsförmedlingen? Är det så bra eller vägrar dom hjälpa dig längre :) Kramar från oss!!!

2010-02-01 @ 22:33:55
Postat av: Frida

Hur kommer de sig att du gick ur arbetsförm. då??

2010-02-02 @ 17:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0