Måndag 15/2

Ja då var alla hjärtans dag avklarad för i år, jag gjorde en god middag med kycklingfilé ungsstekt potatis och morötter och bearneise sås... till efterätt blev det en hjärtkladdkaka med vispad grädde =)

Idag släppte jag ihop hästarna igen kändes inte som att de va någon idé att sätta Bigge i egen hage igen då han förmodligen skulle ta sig därifrån igen... de har fått en ny hösilagebal också så nu har de att göra...
Ja jag får väl be mormor snällt igen om att laga hans täcke, så himla tröttsamt nu när detta täcke precis var lagat efter Bigge hade trasslat in sig i det... :(

Ska äta frukost nu sen ut och gå med hunden, rida Fanny sen duscha och göra mig i ordning för jobbet som börjar kvart i 4 idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0