Onsdag 17/2

Ja bredvidgången i hemvården går helt okej =) detta ska nog bli bra, ska gå bredvid ikväll, imorgon dag och måndag dag sen börjar jag själv på tisdag :D sen ska jag eventuellt på liftkortskurs på måndag och eventuellt diabeteskurs på tisdag, måste ha insulindelegation då många har diabetes.  Verkar som ett himla kul arbete så jag hoppas jag får fortsätta där sen =)
det enda man känner sig orolig över innan man känner alla vårdtagare är att hitta till alla :P E en bra bit att åka till vissa och jag kan inte vägarna så bra än men de ska väl ordna sig.

Idag kommer hovslagaren sen så börjar jag vid halv5...


Kommentarer
Postat av: Therese

Hemvården är helt okej...o man lär sig rätt snart att hitta vägarna...ja har ju inget lokalsinne o ja lärde mig vägarna rätt fort...så de går nog bra..sedan är de flesta vårdtagarna helt okej att ha o göra med...de ja tycker är tråkigt med hemvården är att man är själv så mycket...då ja trivs mycket med personerna som jobbar där är de dem ja vill tjöta med...så därför tycker ja de är bra i servicehuset oxå...

2010-02-17 @ 11:33:18
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Härligt att du trivs! Lycka till! kram

2010-02-17 @ 13:52:23
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: mamsen

du kommer att fixa det galant, du har ju lokalsinne. kram mamsen

2010-02-17 @ 18:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0