onsdag...

Har varit en sväng på torp idag, gick mest och spanade i affärer blev inte så mycket köpt, bra då sparar jag pengar :P

Har precis kommit hem från ridhuset där jag red Fanny hon skötte sig väldigt bra med tanke på att det snart är två månader sen jag va i ridhus sist... så nu ska jag dit på fredag igen tänkte jag, har ju dressyrträning nästa fredag och söndag så då får vi ligga i...

Bigge e väldigt svullen där inte operationssåren e men jag vet inte om de brukar bli så, han har ingen direkt feber idag heller så jag hoppas att det är på bättringsvägen, får väl låta bli att promenera med honom då svullnaden verkar bli värre när han rör sig för mycke.
Annars e han leksugen som vanligt, han suger på tungan som om han suger på en napp eller så försöker han nafsa tag i mig när vi går, han e en riktig buse min lille häst...

Ne ska lägga mig i soffan och glo på dumburken ett tag, försökte ringa Johan men fick inget svar... han ringer nog sen hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0