Orolig...

Bigge har inte haft någon direkt feber, igår kväll hade han 37,7 och nu imorse 39... jag ringde till djursjukhuset och frågade och den vetrinären tyckte att jag skulle tempa honom tidigt ikväll och har han fortfarande feber då så får jag ringa dem igen, och eventuellt åka dit med honom imorgon så de får kolla på han... han e ju inte jättesvullen runt operationssåren men han e ju svullen, och vilken häst skulle inte vara öm efter en sådan operation?

Så jag får gå en sväng med honom sen och tempa igen, ska kolla om jag kan låna rebeckas termometer och jämföra, litar inte riktigt på den termometer jag har så de e väl bra att dubbel kolla med två stycken...

Ska väl försöka rida Fanny sen med, för ikväll ska jag ju som sagt på vägmöte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0