Söndag 28/2

Sista februari redan, eller ja de känns gött på nåt vis och än bättre att de e plusgrader ute:) ja hur länge de nu varar då :P

Igår jobbade jag hela dagen, tyckte de gick jättebra, hemvården e helt okej:) idag ska jag göra kvällen och imorgon e jag ledig.
Har nu varit ute och ridit både Fanny och Bigge. Bigge tog jag bara och skrittade en sväng idag då de va väldigt halt på vägen oh dessutom tredje dagen i rad jag rider honom, imorgon lär han få vila då de ska bli dåligt väder, e väldigt sugen på att ta med honom på dressyrträningen på fredag kväll :P så jag kan få lite tips och idéer av Helen.

Johan är i vänersborg och kör snö idag med, att de aldrig kan ta slut?
Ska ta och göra mig en sallad tror jag me kassler och pasta, e så himla tråkigt att göra nån middag alls när man e själv hemma....

Kommentarer
Postat av: Johnny Olsson

Tänk på mig, min stackare.. Din Mam servar mig med mat HELA tiden, é dé jobbigt eller ??

2010-02-28 @ 16:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0