Torsdag 25/2

Löning =)

Våran väg blev inte uppskottad förrän kl.20.30 på söndag kväll, tur att jag inte skulle nånstans förrän jobbet på måndag morgon... jäkla snö! Och idag ska det tydligen bli mer :(
Igår va jag ledig, Johan hade min bil till jobbet så jag kunde inte åka nånstans, hans bil har pajat helt... red en tur på Fanny på förmiddagen, blev jättefrusen så gick in för att värma mig en stund, va verkligen skittrött så jag somnade på soffan i två timmar, sen fastnade jag framför tv:n till kl.18 då skulle jag gå ut och ta mig en ridtur på Bigge var tanken, Johan jobbade över lite. Kom ut i hagen, såg en liten Nelson som satt fast i snön utanför stängslet bort mot grannen! Han hade nog kämpat en liten stund för han va jätte flåsig och skakade. Jag ringde Johan, han kom så fort han kunde så han fick gräva fram Nelson, till slut fick vi loss han och han gick in till sin box själv, stackarn var helt slut sen, hoppas han inte hittar på fler såna äventyr!
Så efter detta så klädde jag på Bigge alla slags reflexer så begav vi oss på en liten tur, märktes nästan inte att han vilat i över tre veckor, han va jättesnäll! =) Stolt över min lille häst att han e så go!
Skrittade och travade lite i mörkret  det gick jättebra, han va nöjd över att få komma utanför hagen.

Idag har jag varit på överby och letat efter ett par goa vinterkängor att jobba i, de skorna jag har nu blir väldigt kalla efter en hel dag i hemvården. Men hittade dock inga under 1000kr... så jag tröttnade gick till elgiganten och köpte mig en ny mobiltelefon :) Har tröttnat rejält på min gamle som bara trillar isär hela tiden... så den nya har en väldigt mycke bättre kamera så här ska de fotas!

Ska hoppa in i duschen nu, sen iväg å jobba!

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha, nelson ångrar nog det han hade gjort. =)

2010-02-27 @ 19:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0