Fredag 15/1

Ägnade förmiddagen åt att fixa lite med alla papper som har med jobbansökningar att göra, måste ju ha ordning och reda på det så man kan redovisa vad man har sökt och vad man har fått svar på osv... har sökt en massa jobb men oftast inga svar.
Sedan tog jag mig tid till att bränna över alla kort från datorn till skivor så nu är datorn tömd på kort, så förhoppningsvis beter den sig lite bättre då den har segat en del senaste tiden.

Sen gick jag ut tog med mig Ina, gjorde i ordning Fanny och red en tur och Ina sprang med så nu är hon också trött :) Tömkörde Bigge en sväng också, han började ta ett fint stöd på bettet idag och det gick att ställa både höger och vänster... hmmm jag som va så konfunderad igår när han skulle börja söka sig på bettet för det gjorde han verkligen inte igår när jag red Bigge då drog han bara tyglarna ur händerna på mig...
Rebecka var ridsugen igår så hon red med mig på Fanny vi tog den långa rundan travade ganska mycket och Bigge gick först hela tiden =) hade tänkt och möta lite bilar men inte en enda bil :P bara en traktor som kom bakifrån så vi red in på ett gärde och ställde oss och kollade på den, inga som helst bekymmer =)

Ska jobba på söndag dag och imorgon ska jag på sminkparty hos Cissi.
Har aldrig varit på sminkparty så det ska bli lite kul.

Hoppas denna helgen blir en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0