Fredag 22/1

Hade en bra födelsedag igår, började med att jobba till halv 4 sen hem och göra middag. Mamma, Johnny, Mormor och Morfar kom upp på middag. Jag gjorde köttfärslimpa, potatis, svampsås och kokta morötter. Blev jättegott!
Fick lite presenter okså ett guldhalsband, en resväska, lite böcker och pengar :) kvällen avslutades med en god tårta sen åkte de hem... sen la jag mig vid 22 va helt slut då jag gick upp tidigt som sjutton för att hinna göra klart stallet innan jobbet...

Skulle varit och dressyrtränat med Fanny idag egentligen men jag bestämde mig för att inte åka då Johan har fått mig att inse att pengar inte finns... den här månaden har varit hemskt tomt på pengar... vet att jag kommer få en bra lön denna månad då jag jobbade väldigt mycket i december... men dom kommer ju inte förrän den 27...
Så om två veckor ska jag träna igen.
De e ju kul, fast det hade ju varit klart roligare att ha med mig Bigge då det är honom jag egentligen vill satsa pengarna på, men de får bli lite längre fram efter kastreringen när han har läkt ordentligt och så... eftersom jag har en fast träningstid för Helen varannan fredag så vill jag ju gärna behålla den...

Idag ska jag motionera hästarna sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0