Fredag 29/1

Fredag igen då, veckorna bara springer förbi tycker jag och inte en enda dag blir som jag har tänkt när man väldigt ofta blir inringd till att jobba... så mycket man har tänkt att göra blir inte gjort på grund av jobb eller för att jag är så trött att jag inte orkar...
Idag ska jag i alla fall till arbetsförmedlingen och träffa en handläggare om ungdomsgarantin för unga, sen handla lite grand sen hem och försöka rida en häst och sen ta den andre till ridhuset ikväll va alldeles för längesen jag va där nu.

Denna helg vet jag inte vad vi ska göra förutom att jag ska motionera hästarna och jobba på söndag, nästa helg åker Johan till England på kurs i en vecka så då blir jag ensam :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0