Lördag 16/1

Igår kväll så tog jag och Johan och skottade fram min transport, vi höll på en timme ungefär, vi fick sen ta traktorn till att dra bilen uppför våran lille backe... så idag har JAG själv skottat ur allt j***a lösspån och lagt i en utav mina tomma boxar, har hållt på i tre timmar men nu är jag äntligen färdig!
Så Johan ska ta med den till jobbet ich tina upp den så får vi se om vi behöver byta alla golven, lemmen är i alla fall rutten så den måste bytas men eventuellt också golvet... så det är nästa veckas projekt! Måste ju ha en transport...
Johan sticker ju så fort vi ska hjälpas åt med något! Ne så ska jag väl inte säga, han systers gubbe ringde och bad om hjälp, taket på deras skjul hade rasat in och under står deras husvagn... så han e där ute och hjälper till just nu... ska lämna honom i Brålanda innan jag åker till Cissi sen, han ska ut och supa med sina kompisar...
Ne ska vila lite e helt slut i armarna... sen blir de till att hitta på nåt att äta...
Hästarna får vila idag... orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0