Måndag 18/1

Ja idag får jag ta och skotta spån igen... ska åka ner till mor och hämta hem Nelson då Fabian blev såld och flyttade till Vena Dressyrcenter i Ytterby... så nu får jag flytta det en gång till så Nelson kan få sin box så han kan titta ut. Jag trodde ju inte att det skulle bli så snart men det blev det och Fabian verkar få ett bra hem. =)

Idag när Johan gick upp så hade vi ingen ström va ute och kollade på timern hos hönorna och den hade stannat strax före tre så då måste strömmen försvunnit... att vi ska drabbas hela tiden! Så himla trist!

Igår kväll åkte vi med min transport till Johans jobb för att ta in och tina den lite.
Vi spolade av den med varmvatten så all snö försvann sen fick jag sopat rent taket inuti där spån hade frusit fast... så efter idag får Johan ta tag i att byta lemmen, hoppas att vi inte behöver ta golvet med... de pengarna finns inte nu!

Så jag vet vad jag har att göra idag i alla fall men de hade ju varit bra om strömmen kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0