Måndag 25/1

Idag är det mammas födelsdag hurra hurra hurra!

Helgen har varit bra, lördagen va jag ute och red, Rebecka red då med mig på Fanny. Sen var vi på kalas till Johans brors barn de fyllde 18 och 20 år, där fick vi god smörgåstårta och daimtårta...
Igår hade jag tänkt att motionera hästarna igen men de blev inget med det hade ingen ork, vi åkte ut till Johans mamma och drack kaffe vid 11 sen så var vi ner till Överby och handlade lite mat på maxi och sen åt vi middag på mcdonalds... sen när vi kom hem igen gjode jag stallet sen in i soffan en stund för att värma mig vid 19tiden åkte vi in till frändefors för att gå en promenad med Johans bröder då stod termometern på -15... det blev rätt kallt! Men promenaden tog 30 minuter sen åkte vi hem och la oss under en filt... det va nog sensation för jag kan ALDRIG få med mig Johan på en promenad här hemma... men med sina bröder går det bra :P

Idag har jag ridit hästarna, de skötte sig bra båda två, blev inringd idag så jag ska jobba ikväll...

Ser ut som att det ska bli snöoväder på onsdag hoppas de går över innan jag ska åka till skara på torsdag med lilleman... inte kul och köra när de e halt... :(

Kommentarer
Postat av: Johnny

Kuling och Snö ??!! Jag hade nog bokat om tiden för att inte riskera något..

Plastis

2010-01-25 @ 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0