Nyårsdagen

Gårdagen spenderades tills tolvslaget hemma hos Johans syster, där käkade vi kex och ost så vi blev mätta... åkte hem strax efter tolv, då var det bra kallt och började snöa så smått...
Klockan sex imorse ringde min klocka skulle gå ut och släppa ut hästarna... hade då ingen ström men på med pannlampan så ordnades det med... har jobbat hela dagen, åkte hemåt för att mocka och ta in tre snöhästar... Strömmen kom tillbaka en liten stund så jag hann spola upp massa vatten så jag klara mig, sen gick strömmen igen, fick mocka med pannlampa, tur det finns en sån uppfinning :)
Strömmen kom tillbaka här för en halvtimme sen, hoppas den stannar ett tag :P

Och snöar verkar det ju inte sluta göra heller, det har kommit MYCKET snö idag... och nu blåser det också så det går ju inte att åka någonstans...

Har lagt ut annons om lediga stallplatser nu så hoppas någon hör av sig...

Ha en god fortsättning på det nya året det ska jag försöka ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0