Onsdag 20/1

Igår ägnade jag mig en stund till att putsa nelsons sele, den va bedrövligt smutsig... tog bara de värsta får ta en annan dag till att göra det nogrannare, tog även lite träns och så...
Sedan kom Rebecka och red med på Fanny när jag red Bigge... vi tog den längre rundan och galopperade, han fattade jättebra och tyckte det var roligt...
Har idag ringt och beställt tid på Skara Djursjukhus till Bigge, nu ska han kastreras... så nästa torsdag ryker kulorna!

Nelson blev i alla fall glad när han kom hit i måndags och fick sällskap igen, han verkade så butter efter Fabian hade lämnat honom i sticket, men nu är han nöjd igen tror jag.
Måste åka ner till mamma någon dag och hämta hans rockard så jag kan motionera honom lite.

Har idag plockat och städat lite får ta resten imorgon då jag också måste åka och handla lite har inte kommit på vad jag ska bjuda familjen på när de kommer imorgon... tårta har jag i frysen det är bara middagen som behöver uppfinnas.

Johan verkade så himla sur och butter igår, han har nog fortfarande inte kommit på vad han ska ge mig i present... jag tycker liksom inte att det är kul när jag ska säga till han va han ska köpa då blir det liksom ingen överraskning :(

Ne nu får jag ut och motionera kusarna sen ska jag jobba!

Kommentarer
Postat av: Johnny O

Jag har köpt en present... Skit bra... Middag, tja varför inte stekt fläsk (knapriga) och bruna bönor... Eller Pannbiff med lök och lingon. Mums..

2010-01-20 @ 13:15:11
Postat av: cissi

Jasså såpass snart ryker manligheten på Bigge. Men skönt sen när de läkt å så å han kan gå med de andra.

2010-01-21 @ 09:37:24
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0