Torsdag 14/1

Igår red jag Bigge igen, skrittade och travade lite bort mot skogen, han skötte sig galant =)
Skrittade Fanny en runda med, sen gick jag en promenad med Ina, hon behövde verkligen springa av sig! Helt galen!
Sen när jag kom in igen la jag mig för att fortsätta på boken jag läser just nu, Flickan som lekte med elden, skitbra bok, man tänker inte på tiden direkt för helt plötsligt har man läst över 100sidor...
Igår kväll hade vi strömavbrott i 3timmar, har varit väldigt mycket avbrott här den senaste tiden :( undrar om de ens har funderat på att gräva ner ledningarna här?

Verkar som de blir fint väder idag i alla fall :) Ta mig en ridtur tror jag =)


Kommentarer
Postat av: cissi

jag har Män som hatar kvinnor o FLickan som lekte med elden, de filmerna om du inte sett de.

2010-01-14 @ 18:05:54
URL: http://ccissi.blogg.se/
Postat av: Johnny Olsson

Erkänn nu att du skulle ha lyssnat på mig tidigare, du har ju en bok kvar, lyckost..



Plastis

2010-01-14 @ 19:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0