Torsdag 28/1

Ja nu ångrar jag nästan att jag inte åkte med Bigge idag i alla fall när de e så fint väder men vägen e snorhal så de kanske inte gjorde nåt ändå, hoppas de blir bättre tills på tisdag.

Om en stund kommer Therese och hämtar upp mig ska med henne och barnen till Torp en sväng sen ska jag jobba ikväll igen :)

Så hästarna får vila tills jag varit på arbetsförmedlingen imorgon... tror inte dom dör av det...

Vi fick skrivit kontraktet på marken igår i alla fall, så nu är det bara att vänta med lantmäteriet, de kan ju ta ett tag förstås. Sen är det vårt! =)

Får göra mig i ordning... hej svejs...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha då känner man ett par godsägare då.. Man får gratulera..

2010-01-28 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0