Trött...

Blev inringd halv sju imorse, började jobba 8 och slutade nu vid 21... e lite trött i fötterna...
Imorgon blir det också jobb hela dagen från 7.30-20.30 så de blir inget ridhus med hästarna denna helg heller... :(
Får hoppas att jag kan åka dit med dem på måndag i alla fall så Bigge får sprungit av sig innan turen till Skara på tisdag :P

Trodde att Johan skulle va hemma och umgås med mig men sprit och supa med sin bror är tydligen roligare än att va med mig, tråkigt bara för de e nästan alltid så när jag jobbar :( Jag tycker inte att detta e okej... :( händer för ofta...*suck*

Ne ska gå å lägga mig så jag kommer upp till morgonen och hinner göra klart stallet innan jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0